Utstillling

Årsutstillingen 2022

Velkommen til Årsutstillingen som åpner fredag 20. mai kl. 18!

Waldemar Thranes gate 84

21.05-22.05 KL 12:00-18:00

Førsteklasse ved fotokunstlinjen stiller ut sine egne prosjekter. Studentene har arbeidet eksperimentelt og på utstillingen vises det både fotografier, video, bøker og installasjoner.

I filmrommet vises det et videoprogram med verker fra studentene på video og filmkunstlinjen fra kveldsskolen.

For Årsutstillingen 2022 har studentene ved Fotokunstlinjene på kveldsskolen jobbet i grupper der målet har vært å iscenesette motiv der de har brukt pastisj som metode. Andre klasse vil også i tillegg stille ut deres avgangsprosjekter som de har jobbet med gjennom hele siste året.

Vi kan love en utstilling fylt med inspirasjoner fra kontemporære og klassiske kunstnere der studentene fritt har produsert arbeider hvor vi kan se innslag av diverse fotografiske og filmatiske trender som har resultert frem en særdeles inspirerende utstilling.

Vel møtt til åpning den 20/5 kl 18!

Utstillingen er og åpen 21. og 22. mai fra kl. 12-18.

Foto: Sebastien Vetsch

Se utstillingene på FFOKS Gallery her: Fotokunst / Film- & videokunst